Politica de Anulare a Comenzilor (Servicii Digitale)

Ultima actualizare: 15.10.2025

Operator: SYA IT HOLDING SOLUTIONS S.R.L. – datele de identificare ca mai sus.

1. Caracterul comenzilor

Prin natura lor, serviciile digitale și livrabilele aferente (configurări, implementări, acces, fișiere, cod, strategii) sunt personalizate și/sau consumate imediat după activare/începerea prestării.

2. Anulare înainte de activare

  • O comandă poate fi anulată doar înainte de activare/începerea prestării, adică înainte ca furnizorul să demareze orice acțiune (creare conturi, configurări, analiză, producție, acces platforme).

  • Pentru anulările admise înainte de activare, eventualele costuri pregătitoare (analiză preliminară, rezervare resurse) pot fi facturate pro-rata, dacă sunt prevăzute în ofertă/contract.

3. Anulare după activare (nu este posibilă)

  • După activare/începerea prestării, comenzile nu pot fi anulate și sumele achitate devin nerefundabile, întrucât livrarea este digitală și/sau a început execuția personalizată.

  • Dacă serviciile sunt pe bază de abonament, clientul poate denunța numai pentru viitor (fără retroactivitate), cu preaviz de 30 de zile înainte de următoarea dată de facturare, conform contractului. Sumele deja facturate/în curs pentru perioada curentă rămân datorate.

4. Excepții și rambursări

  • Rambursări se pot efectua doar în caz de eroare tehnică imputabilă furnizorului care a făcut imposibilă prestarea și care nu a fost remediată într-un termen rezonabil, sau în caz de plată duplicată.

  • Rambursările aprobate se procesează în termen de 14 zile prin aceeași metodă de plată, dacă este posibil.

5. Consumatori (O.U.G. 34/2014)

  • În situațiile rare în care clientul este consumator (nu persoană juridică), acesta înțelege și acceptă că, pentru conținut/servicii digitale nefurnizate pe suport material, dreptul de retragere se pierde după începerea prestării, dacă a consimțit expres la începere înainte de expirarea termenului de 14 zile și a confirmat că a luat cunoștință de pierderea dreptului de retragere.

6. Procedura de solicitare

  • Toate solicitările privind anularea/denunțarea pentru viitor se transmit în scris la: office@syaitsolutions.ro. Solicitarea este valabilă doar după confirmarea de primire din partea furnizorului.

7. Forță majoră

  • Cazurile de forță majoră, astfel cum sunt definite de lege, suspendă obligațiile pe durata existenței acestora. Părțile vor depune diligențe rezonabile pentru limitarea efectelor.

8. Legea aplicabilă și competență

  • Politica este guvernată de legea română. Orice litigiu se soluționează de instanțele competente din București.

Cere o ofertă